6.7.09

L'escalada segons Monty Python.

Doncs he pujat a gaudir un parell de dies a casa el Mathieu i la Mélodie, aprofitant que tinc festa i per a veure si podem anar a escalar una mica...
Mentre esperem pacientment a que la meteo ens permeti anar a escalar, el Marc i jo mirem uns videos d'aquest genial grup anglès, on ens mostren la seva visió del bonic esport de l'alpinisme.
Us deixo amb tres esquetxos que us faran passar una estona divertida, però haureu d'afinar una mica l'orella perquè son en anglès...

Expedició internacional de perruquers a l'Everest.

Expedició a la cara N d'Uxbridge Rd.


L'expedició al Kilimanjaro.

2 comentaris:

  1. això vol dir que no vau poder fer res a la dent d'orlú??
    ohhhhhh!!!!
    berta

    ResponElimina
  2. Doncs no, però dilluns vaig aprofitar per anar a Andorra i em vaig baixar uns bonics Camalots de record... i dimarts vam estar fent bloc al caos de Targassonne...
    En principi aquest dilluns anem a fer una via per l'Alt Urgell, i dimarts potser vaig a sapsejar una mica, hehe...
    A veure si ens veiem aviat i fem alguna cosa!!

    ResponElimina