21.6.09

Ja puc començar a fer el burro!!!

... fins que aquell dia, el traumatòleg em digué que ja podia fer vida normal.
-La meva vida normal inclou enfilar-me per les parets- vaig dir.
-Doncs això: vida normal- va concloure, i acte seguit em va donar la mà i es va despedir.

O sigui que ja puc incorporar-me al meu dia a dia. Això sí, em declaro en estat de prudència. Això vol dir incorporar-me poc a poc a la "vida normal", no sigui que anant massa ràpid em lesioni un altre cop i estigui 3 mesos més aparcat, que ha sigut molt avorrit (això sí, sempre tenia lloc guarantit i tracte preferent a l'autobús!! Mai he viatjat amb tant de luxe com quan he anat amb crosses!!)

Properament començaré l'activitat escalastril-sapera, i podreu començar a "gaudir" de les habituals entrades en aquesta web.

Fins aviat!
Xavi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada